تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا

تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو

دانشگاه سچینوا، بزرگ ترین مرکز پزشکی تحقیقاتی در روسیه می باشد. تاریخ تاسیس دانشگاه سچینوا همزمان با دانشگاه سلطنتی مسکو در سال ۱۷۵۸ ثبت شده است. در حال حاضر تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا در اروپا از شهرت زیادی برخوردار است. هر ساله تعداد زیادی دانشجویان روسی و دانشجویان بین المللی متقاضی ادامه تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا هستند.

این دانشگاه، دانشکده های پزشکی، داروسازی، بیوتکنولوژی، فنی و مهندسی، علوم پایه و مدیریت سلامت را تحت پوشش قرار می دهد. سایر دروس نظیر زیست شناسی، شیمی و علوم تغذیه نیز جزو برنامه های درسی دانشگاه سچینوا می باشند. دانشجویانی که قصد دارند در یکی از دانشگاه های معتبر و رشته های عالی در اروپا تحصیل کنند، تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا را انتخاب می نمایند.

 

تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا

 

شرایط ادامه تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا

انستیتوی تحقیقاتی داروسازی در دانشگاه سچینوا در سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرد. از سال ‌های ابتدایی تاسیس، این دانشگاه، فعالیت‌های بسیاری در حوزه تحقیقات و همکاری های علمی با سایر دانشکده های دانشگاه و همچنین همکاری های تحقیقاتی با کلینیک های درمانی داشته است. مهمترین اهدافی که دانشکده داروسازی دانشگاه سچینوا دنبال می کند، به صورت زیر فهرست می شوند:

 

  • توسعه پایه های علمی برای سازماندهی کارخانه های داروسازی
  • اصول پایه تحقیقات برای تولید دارو
  • تحقیقات در حوزه فناوری‌های نوین در داروسازی
  • توسعه استانداردسازی در تولید داروهای پزشکی مبتنی بر فناوری نانو
  • تحقیق در مورد استاندارد سازی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی
  • استاندارد سازی امولسیون ها
  • استاندارد سازی در روش شناسی مطالعات دارویی و اپیدمیولوژی
  • مطالعات فارماکولوژی داروهای مورد استفاده در درمان بیماری های خاص

 

تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا

 

شرایط تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا

متقاضیان تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا، علاوه بر یادگیری دروس تئوری، اصول تحقیقات و داروشناسی را نیز می‌آموزند و در یک فضای کاملاً پیشرفته می ‌توانند پروژه های تحقیقاتی در حوزه دارو را انجام دهند. نتایج تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان و دانشجویان این دانشکده در مجلات معتبر شیمی، داروسازی و بولتن های علمی به چاپ می رسد.

علاوه بر این، دانشجویان با ادامه تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا، با مشارکت موسسات داروسازی و همچنین از طریق همکاری با شرکت های تولید انواع دارو می توانند در کنفرانس های علمی سالانه و سمینارهای مختلف با موضوعات فناوری، استانداردسازی تولید دارو و اقتصاد دارو شرکت کنند.

شرکت در کنفرانس هایی که در انستیتو داروسازی دانشگاه سچینوا برگزار می شوند، یک امتیاز عالی برای دانشجویان محسوب می شود، چرا که موجب ارتقای سطح علمی آن ها شده و گواهینامه های معتبر برای یافتن شغل مناسب را در اختیار آنها قرار می دهد.

طول دوره تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا برای دانشجویانی که پس از دریافت مدرک دیپلم وارد دانشگاه می‌شوند، ۵ سال می باشد. برای دانشجویانی که قصد دارند تحصیلات خود را در رشته داروسازی این دانشگاه تا مقطع PHD ادامه دهند، دوره تحصیلی حدود سه تا چهار سال طول می کشد. به عبارت ساده، کل دوره تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا برای دریافت مدرک دکترای داروسازی تا هشت سال طول میکشد.

ادامه تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا به زبان روسی و انگلیسی امکان پذیر است اما در مقاطع بالاتر اکثر دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشجویانی که مایل به تحصیل در دانشگاه سچینوا هستند، علاوه بر مدرک معتبر زبان انگلیسی باید آشنایی نسبی با زبان روسی داشته و همچنین دانشجویان بین المللی باید ویزای تحصیلی در اختیار داشته باشند.

(برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های زمان بندی شده در هر سال که متغیر می باشد می توانید به وب سایت دانشگاه سچینوا به آدرسhttps://www.sechenov.ru مراجعه کنید.)

تحصیل در داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو

لیست آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه سچینوا

  • آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه سچینوا در حوزه داروسازی
  • آزمایشگاه تخصصی فناوری های نوین داروسازی
  • آزمایشگاه تخصصی شیمی دارویی
  • آزمایشگاه تخصصی فارماکولوژی
  • آزمایشگاه تخصصی فارماکوگنوزی
  • آزمایشگاه تخصصی فارماکوپویاز

 

آینده شغلی دانشجویان فارغ التحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا

 

برنامه های آموزشی برای ارائه به دانشجویان متقاضی تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا بر مبنای تمرین های عملی و مهارت های فردی در حوزه داروشناسی و داروسازی است.

تمام آموزش ها به صورت تمرینی به دانشجویان ارائه می‌شوند و هدف آن، ارتقای سطح شایستگی‌های حرفه‌ای و شغلی برای آنها می باشد. دوره های آموزشی دانشگاه سچینوا در گروه داروسازی با بسیاری از آکادمی های علوم روسیه و همچنین مراکز خدمات درمانی و بهداشتی هماهنگ است.

دانشکده داروسازی دانشگاه سچینوا مجهز به آزمایشگاه‌های پیشرفته با تجهیزات کامل بوده و این مرکز، امکانات بسیار عالی برای تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.
دانشجویانی که از دانشکده داروسازی دانشگاه سچینوا فارغ التحصیل می شوند می توانند تحصیلات خود را تا مقطع دکترای داروسازی ادامه دهند و همچنین می ‌توانند به عنوان کارشناسان حوزه دارو در مراکز و انجمن های پزشکی مشغول به کار شوند.

همچنین این افراد به عنوان کارشناسان حرفه ای در حوزه داروشناسی محسوب می شوند، به همین دلیل بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی و همچنین شرکت های تجاری و داروسازی مهمترین بازارکار برای دانشجویان فارغ‌التحصیل این رشته به شمار می روند.

 

داروسازی دانشگاه سچینوا

 

امکانات فراهم شده برای ادامه تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا

 

این دانشگاه علاوه بر همکاری های علمی و تحقیقاتی با مراکز معتبر، تمام امکانات تحصیلی و رفاهی را برای دانشجویان خود فراهم کرده است. در دانشگاه سچینوا، کلاس های مخصوص ورزشی، سالن ورزش و تمرین، باشگاه، زمین بازی، اتاق گفتگو، کتابخانه های مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی برای دانشجویان، آزمایشگاه های مجهز به تجهیزات پیشرفته و غیره در اختیار متقاضیان تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا قرار دارد.
کتاب خانه دانشگاه سچینوا بسیار غنی و ارزشمند است؛ بیش از سه میلیون عنوان کتاب با موضوع کتب پزشکی خارجی و ژورنال های پزشکی از سایر کشورها و همچنین کشور روسیه در دانشگاه سچینوا نگهداری می شوند. آرشیو کاملی از منابع پزشکی که برای تحصیل داروسازی دانشگاه سچینوا بسیار مفید و کاربردی است، در مساحتی به وسعت ۵ هزار متر مربع نگهداری شده است.

در این فضای وسیع، اتاق های مخصوص مطالعه، سالن کنفرانس و سالن تبادل اطلاعات وجود دارد. تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا از نظر رتبه و اعتبار مدرک در تمام اروپا شناخته شده است. دانشگاه سچینوا، فرصت استثنایی و بی نظیر برای تجربه های علمی جدید در حوزه علوم دارو و داروسازی می باشد.