کانال تلگرام روس مدیکال

وب سایت اخذ پذیرش مستقیم از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کشور روسیه

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

پذیرش دندانپزشکی روسیه

پذیرش دندانپزشکی روسیه

پذیرش دندانپزشکی روسیه: یکی دیگر از رشته های پر طرفدار در بین رشته های پزشکی ،رشته ی دندانپزشکی است که شرایط بسیار خوبی برای تحصیل در این رشته فراهم است.

با توجه به اینکه تحصیل دندانپزشکی در روسیه مزیت های  فراوانی دارد همه ساله افراد بسیاری هستند  که متقاضیتحصیل دندانپزشکی در روسیه می باشند. از جمله مزیت هایی که تحصیل دندانپزشکی در روسیه دارد این است که  دانشجویان می توانند با هزینه مناسب به تحصیل بپردازند همچنین دانشجویان در ضمن تحصیل خود اجازه کار قانونی را خواهند داشت از نکات مهمی که می توان به آن اشاره کرد این است که روسیه از دانشگاههای معتبری در جهان برخوردار است و متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در روسیه می توانند در این  دانشگاهها به تحصیل خود ادامه دهند و از تمامی امکانات رفاهی و آموزشی بهره مند شوند همچنین این امکان را دارند که در حین تحصیل خود از خوابگاههای دانشجویی با هزینه مناسب نیز استفاده نمایند.

پذیرش دندانپزشکی روسیه

شرایط تحصیل دندانپزشکی در روسیه :

اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در روسیه را دارید بهتر است  بدانید که این کشور یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل دندانپزشکی می باشد. تحصیلدندانپزشکی در روسیه موقعیتی مناسب برای افرادی است که قصد تحصیل با هزینه مناسب را دارند همچنین با انتخاب این کشور برای ادامه تحصیل خود این امکان را دارید که به ۳ زبان زنده دنیا تحصیل نمایید. از جمله زبان هایی که در روسیه می توانید برای تحصیل خود انتخاب نمایید و طرفداران بسیاری در بین دانشجویان دارد زبان انگلیسی ، روسی و فرانسه می باشد که دانشجویان می توانند با انتخاب یکی از این زبان ها به تحصیل دندانپزشکی در روسیه بپردازند. همچنین دانشجویان  با تحصیل در روسیه می توانند از موقعیت شغلی مناسبی برخوردار شوند. نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه نیازی به ارائه  مدرک زبان نخواهید داشت و بدون مدرک زبان این امکان را دارید که از بهترین دانشگاههای روسیه پذیرش تحصیلی خود را اخذ نمایید و به تحصیل بپردازید. علاوه بر مناسب بودن هزینه تحصیل در روسیه نکته دیگر این است که دانشجویان می توانند با هزینه اندک و گاها رایگان از خوابگاههای دانشجویی بهره مند شوند و هزینه تحصیل خود را نیز به حداقل برسانند.

افرادی که قصد تحصیل دندانپزشکی در روسیه را دارند بهتر  است بدانند که برای تحصیل در روسیه محدودیت سنی برای افراد وجود نخواهد داشت همچنین برای ورود به دانشگاههای روسیه نیازی به ارائه آزمون ورودی نخواهد بود و دانشجویان به راحتی این امکان را دارند که به تحصیلدندانپزشکی بپردازند.

طول دوره تحصیل دندانپزشکی در روسیه ۵ سال خواهد بود  اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه باید یک دوره ۹ ماهه ( پاتفک ) را در کالج سپری نمایند و سپس وارد دانشگاه مورد نظر خود شوند همچنین در صورتی که دارای مدرک زبان نباشند باید یک دوره زبان را نیز در روسیه پشت سر بگذرانند و سپس وارد مقطع تحصیلی خود شوند.

🔴لیست دانشگاههای معتبر برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه (پذیرش دندانپزشکی روسیه) :

۱: آکادمی پزشکی سچینوا در مسکو ( Moscow i.m.sechenov medical institute )

۲: دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی رودن یا دوستی ملل  روسیه در مسکو ( peoples friendship university )

۳: دانشگاه پاولوف در سن پترزبورگ ( sp pavlov medical state university )

۴: آکادمی پزشکی سن پترزبورگ ( st. peterburg state medical academy )

۵: انستیتو دندانپزشکی در مسکو ( moscow medical stomatology institute n.a )

۶: انستیتو چشم پزشکی فیدروف ( the s.n fyodorov eye microsurgery state institution )

🔴در نهایت بهتر است بدانید که اگر قصد تحصیل  دندانپزشکی در بهترین دانشگاهها با هزینه مناسب را دارید تحصیل دندانپزشکی در روسیه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افراد متقاضی باشد زیرا با تحصیل دندانپزشکی در روسیه امکان ادامه تحصیل در بهترین کشورها را خواهید داشت همچنین افراد متقاضی تحصیل دندانپزشکی در روسیه پس از  تحصیل خود از امکانات شغلی مناسبی برخوردار خواهند شد و همچنین اگر در پی اخذ اقامت و تابعیت روسیه هستید با تحصیل در روسیه می توانید به اقامت و تابعیت روسیه نیز دست یابید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش دارو سازی روسیه

پذیرش دارو سازی روسیه

تحصیل در دانشگاه های داروسازی روسیه (اخذ پذیرش داروسازی روسیه)

پذیرش دارو سازی روسیه: رشته‌ داروسازی‌ بخشی‌ از علوم‌ پزشکی‌ است‌ که‌ در رابطه‌ با تولید و ساخت‌ دارو، بررسی‌ وضعیت‌ دارو در بدن‌ انسان‌ و موجودات‌ زنده‌ و میزان‌ تأثیر دارو در سلامت‌ جامعه‌ و کم‌ کردن‌ بحران‌های‌ بیماری‌ زا نقش‌ ایفا می‌کند. به‌ عبارت‌ دیگر رشته‌ داروسازی‌ به‌ شناخت‌ ماده‌ مؤثر، فرموله‌ کردن‌ این‌ ماده‌ (تبدیل‌ ماده‌ مؤثر به‌ فرمی‌ که‌ قابل‌ مصرف‌ برای‌ بیمار باشد مثل‌ قرص‌، کپسول‌، شربت‌ یا استفاده‌ از روش‌های‌ تزریقی‌) و بررسی‌ اثرات‌ دارو بر بدن‌ بیمار می‌پردازد.

داروسازی‌ تلفیقی‌ از علوم‌ پایه‌ و بالینی‌ است‌ و به‌ همین‌ دلیل‌ توانمندی‌ در دروس‌ فیزیک‌، شیمی‌ و زیست‌شناسی‌ برای‌ این‌ رشته‌ ضروری‌ است‌. همچنین‌ دانشجوی‌ این‌ رشته‌ برای‌ ارائه‌ خدمات‌ به‌ بیماران‌ باید بتواند با افراد به درستی‌ ارتباط‌ برقرار کرده‌ و خوب‌ صحبت‌ کند و در ضمن‌ فردی‌سخت‌کوش‌ و جدی‌ باشد چون‌ دروس‌ این‌ رشته‌ بسیار فراگیر و متنوع‌ بوده‌ و هم‌ جنبه‌ حفظی‌ و هم‌ جنبه‌ تحلیلی‌ دارد و در نتیجه‌ به‌ همت‌ و تلاش‌ قابل‌ توجه‌ نیازمند است‌.
حدود ۹۰ درصد فارغ‌التحصیلان‌ این‌ رشته‌ جذب‌ بازار کار می‌شوند که‌ از این‌ میان‌ بیش‌ از ۸۰ درصد جذب‌ داروخانه‌ها و مابقی‌ در صنایع‌ داروسازی‌(صنعت‌ ساخت‌ و کنترل‌ دارو) و کارخانه‌های‌ آرایشی‌ ـ بهداشتی‌ مشغول‌ به‌ کار می‌شوند یا در کارهای‌ اجرایی‌ وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌فعالیت‌ می‌کنند.

پذیرش دارو سازی روسیه

کار داروسازی در روسیه: (پذیرش دارو سازی روسیه)

داروسازان می توانند در طیف گسترده ای از محیط های پزشکی مانند بیمارستان ها، شرکت های داروسازی، داروخانه ها، آزمایشگاه های تحقیقاتیپزشکی و امکانات درمانی بلند مدت کار کنند. دانشگاه ها، مدارس داروئی و کالج های پزشکی در سراسر جهان انواع مختلفی از زیر شاخه های داروسازیرا ارائه می دهند. در سطح مقطع کارشناسی، دانش آموزان می توانند در یک لیسانس داروسازی (BPharm) یا لیسانس علوم در علوم داروسازی(BSPS) ثبت نام کنند، در حالی که تحصیلات تکمیلی به عنوان مدرک داروسازی (MPharm) ارائه می شود.

شرایط تحصیل داروسازی در روسیه:

تحصیل در روسیه در دوره داروسازی (پذیرش دارو سازی روسیه) در هر ترم تدریس می شود، هرکدام از دانشجویان در آزمون ها و یا با ارائه پروژه ها فارغ التحصیل می شوند. مطالعات شامل سخنرانی (30 درصد برنامه درسی) سمینارها و جلسات عملی است که اصلی ترین روش آموزش هستند و 70 درصد کل برنامه درسی را تشکیل می دهند. هر درس شامل سخنرانی ها، سمینارها، کار آزمایشگاهی، کار گروهی کوچک، فعالیت های مبتنی بر تمرین و تکالیف است.

آموزش داروسازی در روسیه:

با استفاده از مدل سیستم های بدن به عنوان یک زمینه ی مجتمع برای تدریس، برنامه درسی طراحی شده است تا موانع بین رشته ها را از بین برده که دانش آموزان به طور موثر تر و بهتر درس را یاد بگیرند. تدریس به صورت کامل برای دانش آموزان در زمینه علم پایه و کاربردی و تمرین حرفه ای در زمینه مراقبت از بیمار صورت می گیرد . این امر توسط تمرکز بیشتر در یادگیری مرتبط با تمرین تقویت می شود، که نشان می دهد که در محل های آموزش و یادگیری مبتنی بر شبیه سازی در خانه، و همچنین تجربه تمرین اضافی در خانه ارائه شده است.

دوره های داروسازی در روسیه

برنامه های کارشناسی ارشد داروسازی بر اساس پایه علمی دانش آموزان برای ارائه دانش جامع و متخصص در مورد فعالیت داروخانه ها می باشد. با این میزان شما مهارت های توسعه و استفاده از دارو، بررسی دارو، ارتباطات و مشاوره را توسعه خواهید داد. فارغ التحصیلان داروسازی به دنبال موقعیت در تحقیق، توسعه و تولید در این صنعت هستند. دکتری داروسازی،دانش دقیق در رشته هایی را که برای موفقیت به عنوان یک دانشمند داروسازی در دانشگاه و صنعت مهم است، ارائه می دهد. شما می توانید از میان تخصص هایی مانند داروسازی، فارماکولوژی، داروسازی بالینی یا کشف دارو انتخاب کنید. مهارت های تحقیقاتی که در این دوره به دست آمده، همراه با یک دیدگاه بالینی، داروسازان را با توجه به کاربرد عملی تحقیقی که ارائه می دهند، منحصر به فرد می سازد.

یک دوره در داروسازی می تواند به شما در مسیر حرفه ای در صنعت دارو کمک کند. دوره های داروسازی در مورد نحوه استفاده دارو و اثرات داروها و نقش داروها در مراقبت های بهداشتی به شما کمک می کند. دوره های داروسازی شما را برای کار در تنظیمات داروئی مختلف مانند داروخانه های شهری، روستایی، اجتماعی و بیمارستان آماده می کند. داروسازی علوم بهداشتی را با علوم شیمیایی پیوند می دهد و در زمینه استفاده و توسعه داروهای دارویی، به صورت حرفه ای فعالیت دارد. فارغ التحصیلان دوره های داروسازی درمان های جدیدی را تجویز می کنند و در مورد انواع گزینه های پزشکی توصیه می کنند.

در زیر، دوره های داروسازی در کشور روسیه (پذیرش دارو سازی روسیه) را مشاهده میکنید:

پذیرش دارو سازی روسیه

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش پزشکی روسیه

پذیرش پزشکی روسیه

پزشکی علم مطالعه و تشخیص بیماری ها ونیز راههای درمان آن به منظور مداوای بیماران پیشگیری از بروز بیماری ها وکاهش مرگ و میر است .پزشک کسی است که به امور فوق می پردازد. ( این مطب در مورد پذیرش پزشکی روسیه است)

بنابر تعریف پزشک در ویکی پدیا : پزشک (به معنای دور کننده درد و بیماری) یا دکتر (در اصطلاح رایج) در دانش پزشکی کسی است که به حرفهٔ پزشکی یا طبابت، که برگرداندن سلامت انسان به وسیلهٔ مصاحبه با بیمار، مطالعه، تشخیص و درمان بیماری یا آسیب دیدگی می‌باشد، می‌پردازد. این معمولاً به دانش کافی آکادمیک مانند آناتومی، فاماکولوژی ، فیزیولوژی و شناخت بیماری‌ها و درمان آن‌ها نیاز دارد.

پزشکی یک دانش کاربردی است، هدف آن حفظ و ارتقاء تندرستی، درمان بیماری‌ها و بازتوانی آسیب‌دیدگان است. این منظور با شناخت بیماریها، تشخیص، درمان و جلوگیری از بروز آن‌ها به انجام می‌رسد. دانش پزشکی بر روی طیف وسیعی از رشته‌ها شامل از فیزیک و زیست‌شناسی تا علوم اجتماعی، مهندسی و علوم انسانی بنا شده‌است. امروزه هدف دانش پزشکی استفاده از فناوری‌های دانش‌مبنا و استدلال قیاسی برای رسیدن به راه‌حل مشکلات بالینی است. اکتشافات در باب ماهیت ژن‌ها و سلول‌ها دریچه‌ای برای تعریف فیزیولوژی بر مبنای سیستم‌های مولکولی فراهم کرده‌است. این بصیرت فیزیولوژیکی راه را برای درک بهتر فرایندهای پیچیده بیماری‌ها و رویکردهای نو درمانی فراهم کرده‌است.

 

پذیرش پزشکی روسیه

 

نظام آموزش پزشکی عمومی شامل ۵ دوره است: (پذیرش پزشکی روسیه)

۱- علوم پایه

۲- فیزیوپاتولوژی

۳- کارآموزی بالینی

۴- کارورزی بالینی

۵- کارورزی

دوره آموزش دکترای حرفه‌ای پزشکی شامل مراحل زیر است:

الف ) علوم پایه:

این دوره ضمن آشنانمودن دانشجویان با مباحث پایه، آمادگی لازم را برای یادگیری علوم بالینی در آنان بوجود می آورد.طول این دوره ۲ سال است که در پایان این دوره دانشجو در آزمونی شامل کلیه دروس این دوره شرکت می‌کند و در صورت موفقیت به دوره بعدی راه می‌یابد. هر دانشجو حداکثر دوبار می‌تواند در این آزمون شرکت کند.

ب) فیزیوپاتولوژی : پذیرش پزشکی روسیه

آگاهی از مبانی فیزیولوژیک، شناخت مکانیزم بیماریها و عوامل موثر در آنها نشانه های بیماریها و تشخیص و درمان آنها مطالبی است که شما می توانید آنها را فرا بگیرید.طول این دوره ۶ ماه است و طی آن دانشجو ضمن آگاهی از مبانی فیزیولوژیک ، با مکانیزم بیماریها و عوامل موثر در آنها به طریق تحلیل گرانه آشنا می‌شود و نشانه‌های بیماریها و تشخیص و درمان آنها را یاد می‌گیرد.

ج ) کارآموزی بالینی :

شناخت آثار و علائم بیماریها از دیدگاه بالینی و آزمایشگاهی و بدست آوردن توانائی های لازم در به کار بردن اندیشه، استدلال و نتیجه گیری سریع در طراحی عملیات پیشگیری و درمان است.طول این دوره ۲۰ ماه است و هدف شناخت آثار و علائم بیماریها از دیدگاه بالینی و آزمایشگاهی به دست آوردن توانایی‌های لازم در به کاربردن اندیشه ، استدلال و نتیجه‌گیری سریع، به منظور برخورد منطقی و صحیح با بیمار و طراحی عملیات پیشگیری درمانی است.پذیرش پزشکی روسیه بسیار مقرون به صرفه است.

د) کارورزی بالینی:

پرورش مهارت ها، تقویت قدرت تصمیم گیری در مقابل با مسائل بهداشتی و درمانی و قبول مسئولیت در مقابل اقدام لازم هدف های این دوره مهم است.طول دوره ۱۸ ماه است و هدف پرورش مهارتها، تقویت قدرت تصمیم‌گیری ، افزایش اتکاء به نفس و تکمیل پرورش اندیشه از طریق رویارویی مستقیم کارورز با مسائل بهداشتی ، درمانی و تقبل مسوولیت مستقیم امور بهداشتی، درمانی به عهده همه است.

هـ ) کارورزی:

دانشجویان قبل از شروع مرحله کارورزی ، در کنکور کارورزی که شامل کلیاتی از دروس پایه و اصلی و عمومی فیزیولوژی علوم بالینی است و به طور سراسری برگزار می‌شود شرکت می‌کنند چون گذراندن موفقیت‌آمیز این آزمون برای راه‌یابی به دوره کارورزی ضروری است. فارغ‌التحصیلان ملزم به خدمت در مناطق محروم کشور هستند.

 

تحصیل پزشکی در روسیه (پذیرش پزشکی روسیه) نسبت به تحصیل پزشکی در کشورهایی همچون انگلستان و آمریکا از هزینه های بسیار پایینی برخوردار است؛ ضمن اینکه امکان استفاده از امکانات عالی در رابطه با خوابگاه های نیمه رایگان نیز در این کشور وجود دارد. فرد متقاضی می تواند جهت گذراندن دوره های زبان وارد کشور روسیه شده و سپس در رشته هایی چون پزشکی عمومی، دندان پزشکی و داروسازی تحصیل نماید. در اخذ پذیرش دانشگاه های پزشکی روسیه معدل دانشجو تعیین کننده و ملاک عمل نیست و پذیرش در این دانشگاه ها کنکور ندارد. دوره ی پزشکی 6 سال و دوره ی دندان پزشکی 5 سال میباشد؛ که فرد متقاضی می بایست ابتدا یک دوره ی 6 تا 9 ماهه را در کالج بگذراند و سپس وارد دانشکده ی پزشکی شود البته در مواردی خاص ممکن است این کالج برای متقاضیان اجبار نباشد .

دانشجویانی که از دانشگاه های روسیه فارغ التحصیل می شوند می توانند علاوه بر ایران در کشور های اروپایی و پیشرفته دنیا ادامه تحصیل دهند ودر صورت تمایل مشغول به کار شوند . مدارک دانشگاه های مسکو مورد تایید وزارت بهداشت است. .همچنین آموزش عالی روسیه در رشته های غیر پزشکی مانند مهندسی ، اقتصاد و علوم انسانی دانشجو می پذیرد. تحصیل پزشکی در روسیه در دانشگاه های مسکو به سه زبان مختلف می باشد : زبان روسی که معمولا دانشجویان روسی زبان آن را برمی گزینند ، زبان فرانسه و انگلیسی. دانشجویان اگر بخواهند دوره های زبان فرانسه وانگلیسی را انتخاب کنند ابتدا باید یک مصاحبه انجام دهند که دانشگاه آن ها را تایید نماید ودر صورت تایید می توانند شروع به تحصیل کنند .

📎⁣برای تحصیل در رشته های گروه پزشکی روسیه و پذیرش پزشکی روسیه در حال حاضر ارزانترین کشور مورد تایید وزارت بهداشت است و شرایط بسیار خوبی را برای رشته های گروه پزشکی دارا میباشد با توجه به لیست جدید وزارت بهداشت امکان ثبت نام متقاضیان در رشته های گروه پزشکی برای این کشور فراهم گشته است و شما میتوانید در کمترین زمان ممکن تحصیل خود را آغاز نمایید. چرا تحصیل پزشکی در روسیه؟

🔴روال ساده ی درخواست و پذیرش

🔴پذیرش از طریق انتخاب درخواست بدون امتحان ورودی

🔴کیفیت بالای آموزش و استانداردهای تحصیلی عالی

🔴شهریه های و هزینه های مقرون به صرفه

🔴چندین پیوند انتقال بین المللی دانشگاه های معتبر بین المللی و مدارک تایید شده

🔴امکانات خوب دانشگاه ها

🔴مدارک پزشکی روسی در کل جهان از طریق Who، UNESCO و … شناخته شده است.

🔴امکان تحصیل به زبان انگلیسی

🔴فرصت های متعدد برای بررسی های بالینی در بیمارستان های تحت مدیریت دانشگاه ها

🔴محیط تحصیلی بین المللی امن

🔴فرآیند راحت درخواست ویزای دانشجویی

جهت اخذ پذیرش مستقیم رشته پزشکی در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت  لطفا اینجا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش مهندسی روسیه

پذیرش مهندسی روسیه

پذیرش مهندسی روسیهروسیه کشوری است که از تعداد زیادی دانشگاه معتبر می باشد. دانش آموختگان دانشگاههای ممتاز روسیه به دلیل اعتبار بالای این کشور در سطوح علمی می توانند پس از تحصیل به راحتی وارد بازار کار شوند. سالیانه هزاران دانشجو از سراسر دنیا در روسیه به تحصیل می پردازند.

بصورت تخصصی تحصیل مهندسی در روسیه نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. یکی از دلایلی که تحصیل مهندسی در روسیه محبوب  می باشد ورود بدون آزمون به دانشگاههای سطح بالا می باشد.

 

پذیرش مهندسی روسیه

هزینه تحصیل مهندسی در روسیه

هزینه تحصیل مهندسی در روسیه با توجه به  رشته تحصیلی شما متفاوت است اما بصورت کلی در بیشترین حالت 3500 دلار بصورت سالیانه است.

این هزینه با توجه به تحصیل مهندسی در سایر کشورها نظیر کانادا که سطح علمی مشابهی دارند، بسیار کمتر می باشد و بسیار مقرون به صرفه می باشد. این هزینه حدود یک پنجم هزینه تحصیل در کشورهایی مثل کانادا و آمریکاست.

همچنین در کشورهایی مانند انگلستان باید شما هزینه های تحصیل و زندگی خود برای یکسال را چندین ماه قبل از وقت سفارت در حساب خود داشته باشید اما تحصیل مهندسی در روسیه نیازمند چنین چیزی نخواهد بود.

یکی دیگر از مزایای تحصیل مهندسی در روسیه و همچنین تحصیل در رشته های غیر مهندسی، نداشتن شرایط سنی جهت تحصیل در روسیه است. در واقع دولت روسیه  تحصیل در هر سنی را حق هر فرد می داند و به همین دلیل محدودیت سنی برای تحصیل مهندسی در روسیه وجود ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های تحصیل مهندسی در روسیه عدم نیاز به داشتن مدرک زبان است و  شما می توانید پس از ورود به دانشگاه به کلاس زبان بروید. در برخی دانشگاههای روسیه نیز تحصیل به زبان انگلیسی صورت  می پذیرد که دارای اعتبار بالایی نیز می باشد.

موضوع دیگری که در بحث تحصیل مهندسی در روسیه می توان به آن اشاره نمود، گرفتن  پذیرش راحت کشورهای اروپایی و آمریکایی دیگر است که به آسانی به ایرانیان پذیرش نمی دهند. حتی می توانید از بورسیه تحصیل در این دانشگاهها نیز بهرمند شوید. (پذیرش مهندسی روسیه)

هزینه زندگی برای یک متقاضی تحصیل مهندسی در روسیه نیز ماهیانه 300 الی 500 دلار خواهد بود که در مقایسه با کشورهای هم سطح بسیار پایین می باشد.
دانشگاه نفت و گاز گوبکین روسیه که عنوان مرکز تحقیقات ملی را نیز کسب نموده است به عنوان مهمترین مرکز آموزشی و تحقیقاتی روسیه در زمینه نفت و گاز و صنایع وابسته در حال فعالیت می باشد.
دانشگاه دولتی گوبکین در سال 1930 میلادی توسط دانشمند برجسته روسی “ایوان میخایلوویچ گوبکین” (1939-1871) تاسیس گردید و مهمترین مرکز دانشگاهی در سیستم آموزشی نفت و گاز روسیه محسوب می شود.

این دانشگاه شامل 12 دانشکده با برنامه های آموزشی مختلف مربوط به صنعت نفت و گاز در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. همچنین 2 شعبه این دانشگاه در شهرهای اورنبورگ روسیه و تاشکند ازبکستان مشغول فعالیت می باشند.

تعداد دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه با احتساب دو شعبه بیش از 10 هزار نفر است که حدود 60 درصد از این دانشجویان با بودجه فدرال روسیه و به صورت بورسیه تحصیلی در تمامی رشته ها در حال تحصیل و انجام مطالعات علمی هستند. تعداد اساتید بخش آموزش نیز حدود 810 نفر میباشد. همچنین حدود 1600 دانشجوی خارجی از 56 کشور جهان نیز در این دانشگاه در حال تحصیل می باشند. (پذیرش مهندسی روسیه)

🔴شهرک دانشجویی دانشگاه دولتی نفت و گاز گوبکین

شهرک دانشجویی دانشگاه دولتی نفت و گاز گوپکین در جنوب غربی مسکو و در نزدیکی ایستگاه مترو “کالوژسکایا” واقع شده است. این مجموعه شامل 5 ساختمان خوابگاهی و یک مجتمع ورزشی است که مجموعه کاملی با زیرساخت های کاملا توسعه یافته و مجهز به همه امکانات رفاهی لازم برای زندگی و استراحت دانشجویان است. ساختمان های شهرک دانشجویی مجهز به سالن ورزشی، اتاق ورزش و تمرین، کلوپ تفریخی و 4 مغازه، مرکز کامپیوتر، سالن سینما و تئاتر دانشجویی است و همچنین محلی برای نگهداری دوچرخه نیز در نظر گرفته شده است. به تمامی دانشجویانی که از شهرها و یا کشورهای دیگر در این دانشگاه در حال تحصیل هستند خوابگاه تعلق می گیرد. مسافت زمانی موقعییت خوابگاه ها از ساختمان های آموزشی 30 تا 40 دقیقه با وسایل حمل ونقل عمومی می باشد.

هر یک ازساختمان های شهرک دانشجویی یک خوابگاه مجزا و دارای بلوک های متعددی است که هربلوک شامل سرویس بهداشتی و حمام و دو اتاق خواب که برای اقامت 2، 4 یا 5 نفر در نظر گرفته شده است. هر طبقه دارای یک آشپزخانه برای پخت و پز است. اقامت در یک خوابگاه برای پسران و دختران به صورت جداگانه در بلوک ها می باشد.(پذیرش مهندسی روسیه)

موسسه مهندسی عمران:

👩‍🎓منابع آب و مهندسی آب 👨‍🎓هیدرولیک 👩‍🎓مهندسی عمران و اکولوژی کاربردی 👨‍🎓مقاومت مصالح 👩‍🎓مکانیک ساخت و ساز و مهندسی سازه 👨‍🎓ساخت و ساز ساختمان و سازه منحصر به فرد

🔴موسسه فیزیک, فناوری نانو و ارتباطات: (پذیرش مهندسی روسیه)

👨‍🎓بیوفیزیک 👩‍🎓سیستم های یکپارچه الکترونیکی 👨‍🎓کوانتوم الکترونیک 👩‍🎓تحقیقات فضایی 👨‍🎓فیزیک پزشکی 👩‍🎓مهندسی رادیو و سیستم های مخابراتی 👨‍🎓Radiophysics 👨‍🎓فیزیک نظری 👩‍🎓فیزیک و فناوری نانوساختارها 👨‍🎓فیزیک پلاسما 👩‍🎓فیزیک نیمه هادی ها ونانوالکترونیک 👨‍🎓فیزیک الکترونیک 👩‍🎓فیزیک تجربی 👨‍🎓تجربی فیزیک هسته ای

🔴موسسه مهندسی نظامی و تحقیقات ایمنی:

👩‍🎓حرفه ای و ایمنی زندگی 👨‍🎓ایمنی آتش 👩‍🎓حفاظت مدنی و مدیریت اضطراری 👨‍🎓فرایندهای شدید در مواد و ایمنی انفجار 👩‍🎓موسسه سیستم های انرژی و حمل و نقل

🔴موسسه علوم و فناوری کامپیوتر:

👨‍🎓سیستم های اتوماسیون هوشمند 👩‍🎓اندازه گیری و فن آوری اطلاعات 👨‍🎓اطلاعات و سیستم های کنترل 👩‍🎓هوشمند فن آوری به کمک کامپیوتر 👨‍🎓سخت افزار کامپیوتر و نرم افزار سیستم 👩‍🎓اطلاعات و کنترل نیروی دریایی 👨‍🎓محاسبات توزیع شده و شبکه 👩‍🎓تجزیه و تحلیل و کنترل سیستم 👨‍🎓سیستم های کنترل و فن آوری سیستم های مدیریت پروژه

🔴موسسه برنامه های آموزشی بین المللی:

رئیس آموزش دانشجویان بین المللی
صندلی روسی به عنوان زبان خارجی

🔴موسسه متالورژی, مهندسی مکانیک و حمل و نقل:

خودکار ماشین آلات
گرافیک و طراحی مهندسی
مهندسی مکانیک به کمک کامپیوتر
نوآوری مهندسی طراحی
مواد, فناوری و تجهیزات برای تولید ریخته گری
مهندسی مکانیک و طراحی
ماشین آلات و تشکیل متال
متالورژی فن آوری
مکاترونیک و روباتیک
آلی و شیمی معدنی
جوش و فن آوری لیزری
ابزارهای مهندسی
مکانیسم و ​​ماشین نظریه
علم و فن آوری مواد
مصالح و علم مواد
مهندسی مکانیک
حمل و نقل و فناوری سیستم
فیزیک, شیمی و تکنولوژی از مایکروسیستمز تجهیزات
مواد و ابزار کاربردی و فن آوری

🔴موسسه فن آوری پیشرفته ساخت :(پذیرش مهندسی روسیه)

موسسه ریاضیات کاربردی و مکانیک

ریاضیات عالی
دینامیک سیالات, احتراق و انتقال حرارت
مکانیک و کنترل
ریاضیات کاربردی
کامپیوتری (وابسته به موسسه تحقیقات علمی مرکزی رباتیک و فنی سایبرنتیک)
مکانیک نظری
مکانیک محیطهای پیوسته (وابسته به موسسه از مشکلات مهندسی مکانیک, آکادمی علوم روسیه)

🔴موسسه مدیریت صنعتی, اقتصاد و تجارت:

دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت صنعتی و اقتصاد
سیستم های اطلاعات در اقتصاد و مدیریت
جهان و اقتصاد ملی
کارآفرینی و تجارت
مدیریت استراتژیک
مدیریت در سیستم های اقتصادی اجتماعی
امور مالی و اقتصاد پولی
اقتصاد و مدیریت در مهندسی مکانیک
اقتصاد و مدیریت در مهندسی برق
اقتصاد و مدیریت املاک و مستغلات و فناوری

🔴موسسه آموزش فیزیکی, ورزش و گردشگری:

رشته های ورزشی
روش پایان تئوری تربیت بدنی
فرهنگ فیزیکی و انطباق
موسسه سیستم های انرژی و حمل و نقل
هسته ای و حرارتی مهندسی برق
موتورهای, وسایل نقلیه و ماشین آلات آهنگ تخمگذار
کمپرسور, خلاء و تبرید تجهیزات
مهندسی برق نظری
گروه Thermophysics واحد های انرژی
مهندسی ولتاژ بالا, عایق الکتریکی و تکنولوژی کابل
توربین, نشت آب ماشین آلات و موتور هواپیما
ماشین های الکتریکی
سیستم های برق قدرت و شبکه های
تاسیسات برق و برق قدرت اتوماسیون
مهندسی برق قدرت و تجهیزات

جهت اخذ پذیرش مهندسی روسیه  لطفا اینجا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش دانشگاه نووسیبیرسک

پذیرش دانشگاه نووسیبیرسک

پذیرش دانشگاه نووسیبیرسک : دانشگاه نووسیبرسک بر اساس رتبه بندی QS در رتبه ۲۹۱ جهان قرار گرفته و از معتبرترین دانشگاه های کشور روسیه محسوب میشود.

موقعیت جغرافیایی شهر نووسبیرسک در منطقه سیبری از کشور روسیه و با فاصله ۳۴۰۰ کیلومتری از پایتخت (مسکو) قرار گرفته و پرواز مستقیم از مسکو در این مسیر ۳ ساعت و نیم طول خواهد کشید.
البته لازم به ذکر است که فقط رشته پزشکی در این دانشگاه  ارائه شده  و فاقد  رشته های دندانپزشکی و داروسازیست.

رشته پزشکی به هر دوزبان روسی و انگلیسی ارایه میشود.

پذیرش دانشگاه نووسیبیرسک

 

برای تحصیل به زبان انگلیسی  متقاضی میباست در آزمون ورودی شرکت نماید (شیمی و زیست به زبان انگلیسی) و جهت تحصیل به زبان روسی گذراندن پادفک الزامیست.
از محدود دانشگاهایی در کشور روسیه که علاوه بر لیست سال قبل در لیست جدید وزارت بهداشت یعنی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ نیز قرار گرفت.علت آن هم مشخص است دانشگاهی با رتبه خوب در کنار سیستم جذب دانشجوی شفاف و آزمون های مشخص..

شرط لازم و کافی برای پذیرش دانشگاه نووسیبیرسک داشتن پایه علمی قوی برای ورود مستقیم یا تلاش در دوره کالج و کسب نتیجه درخشان در پادفک خواهد بود.

توجه: دانشگاه نووسیبریسک فاقد دانشکده  دندانپزشکی میباشد.

موقعیت جغرافیایی:

شهر نووسبیرسک در منطقه سیبری از کشور روسیه و با فاصله ۳۴۰۰ کیلومتری از پایتخت (مسکو) قرار گرفته.

پرواز مستقیم از مسکو در این مسیر ۳ ساعت و نیم طول خواهد کشید. و شاید از تنها دلایلی که در سالهای قبل استقبال کمتری نسبت به این دانشگاه شکل گرفت در حالی که پس از گذشت یکسال همگان متوجه ضعف های شدید سایر دانشگاها در رابطه با سیستم پذیرش و نحوه ورود شده اند.

رتبه جهانی دانشگاه : (پذیرش دانشگاه نووسیبیرسک)

دانشگاه در رتبه بندی QS در رتبه ۲۹۱ قرار گرفته است.

۱٫بر اساس رتبه بندی دانشگاهی QS رتبه دوم  اروپایی نوظهور وآسیایی مرکزی

۲٫براساس رتبه بندی دانشگاهی QS رتبه یازدهم BRICS

۳٫بر اساس رتبه بندی دانشگاهی QS رتبه دوم  اروپایی نوظهور وآسیایی مرکزی

۴٫درمیان ۱۰۰ دانشگاه برتر عصر طلایی
NSU یکی از برترین مکان های تحصیلی برای هر شخصی می باشد؛ در واقع این مکان برای افرادی که قصد پزشک شدن را دارند برترین گزینه انتخابی می باشد. علاوه بر این امکان تحصیل در گرایش پزشکی هسته ای برای اشخاص نیز وجود دارد.

در حالی که شهر نووسیبیرسک Novosibirsk به عنوان سومین شهر بزرگ در کشور روسیه می باشد؛ ارزان تر از مسکو و یا St Petersburg از جهت هزینه های زندگی می باشد. علاوه بر این امکان لذت بردن از مزیت های فرهنگی و سفر به شهر رقص باله نیز وجود دارد.

موضوع حمل و نقل در سیبریا نشان می دهد که لینک های بسیاری برای رسیدن به این منطقه وجود دارد. این در حالیست که سیبریا بدلیل زمستان های برفی و یا تابستان های دل انگیز معروف می باشد. ورزش های مرتبط با شنا و ورزش های آبی در دریاچه های بومی از دیگر مزایای این منطقه به حساب میاید.

پادفک برای دوره به زبان انگلیسی هم دایر میباشد اما در قرار داد قیدشده  که دردوره تحصیل با دانشجویان زبان روس کارمیشود

هزینه ها :

شهریه دوره پزشکی :   ۶۰۰۰     دلار در سال

هزینه خوابگاه :   ۱۹۰   دلار در سال  (خوابگاه دارای نگهبان،حراست و دوربین بوده که فاصله نزدیکی به دانشگاه دارد و شامل اتاقهای اشتراکی۲تخته وWIFIرایگان میباشد)

هزینه زندگی :   ۳۰۰  دلار در ماه    (مترو ۲۰ روبل-یک وعده ناهار در رستوران دانشگاه ۲۰۰تا۳۰۰ روبل-یک قرص نان ۳۰ روبل-یک کیلوگرم گوشت ۲۰۰تا ۲۵۰ روبل)

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق؛ فرصت کارکردن با متخصصان مدرن برای افراد نیز وجود دارد. بیاد داشته باشید که امکان تحصیل در 15 گرایش مختلف و به زبان انگلیسی برای دانشجویان وجود دارد که از پزشکی عمومی (دکترای فیزیک) تا دوره های زبان روسی خواهد بود. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه با توجه به مورد تایید واقع شدن این دانشگاه  مورد سوال برخی واقع شده است.

 

جهت اخذ پذیرش مستقیم دانشگاه نووسیبیرسک روسیه لطفا اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش دانشگاه لومونسف

پذیرش دانشگاه لومونسف

پذیرش دانشگاه لومونسف : دانشگاه لومونسف مسکو Lomonosov در سال 1755 و توسط Maikhal Lomonosoy تاسیس شد فردی که به عنوان دانشمند و نویسنده معروف در نظر گرفته می شود و این موسسه آموزش عالی نام خود را از این موسسه برگرفته است. در 25 ژانویه همان سال علاقه مندان به تحصیل روز دانش آموز را جشن گرفتند.

امروزه موسسه آموزشی و تحقیقات عالی دانشگاه لومونسف مسکو یا MSU حدود 38000 دانشجو را در خود جای داده است. بسیاری از این دانشجویان به صورت تمام وقت تحصیل می نمایند که تعداد آنان به 3500 دانشجو و دانشجویان پاره وقت به 4000 نفر می رسد. این درحالیست که حدود 10000 اعضای دانشکده به عنوان کارمندان دانشگاه در نظر گرفته می شوند که اغلب آنان به صورت تمام وقت مشغول به کار می باشند. اخیراً این دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت واقع شده است و تحصیل در روسیه در این دانشگاه مورد نظر برخی واقع  شده است.

 

پذیرش دانشگاه لومونسفرنکینگ جهانی دانشگاه در QS سال 2015-16 (108)

رنکینگ دانشگاه های جهانی (2015-16) (161)

🔴موقعیت و وضعیت حمل و نقل دانشگاه:( پذیرش دانشگاه لومونسف)

از سال 1953 اغلب دانشکده های این کشور در Sparrow Hills و در جنوب غربی مسکو و در 5 کیلیومتری مرکز شهر واقع شدند.

محوطه دانشگاهی MSU کاملا گسترده می باشد و بیش از 1000 ساختمان را در خود جای داده است.

یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به مرکز شهر با مترو می باشد و حدود 10 دقیقه راه رفتن تا دانشگاه را می طلبد؛ این درحالیست که برای رفتن به مرکز شهر افراد بایستی به مدت 15 دقیقه وقت خود را صرف نمایند.پذیرش دانشگاه لومونسف.

به طور متوسط حدود 39 دانشکده در MSU و جهت تحصیل مقطع کارشناسی وجود دارد که حدود 128 برنامه آموزشی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. برنامه های مرتبط با کارشناسی ارشد در 18 شاخه علمی و علوم انسانی و در 168 منطقه مختلف گسترش یافته است. بیش از 140 برنامه در دسترس برای یادگیری نیز وجود دارد.

پذیرش دانشگاه لومونسف؛

این دانشگاه حدود 1000 ساختمان و بنا؛ 8 خوابگاه را در خود جای داده است. محوطه دانشگاهی MSU بیش از یک میلیون متر مربع مسافت را به خود اختصاص داده است. سیستم کتابخانه ای آن به عنوان یکی از بزرگترین کتابخانه ها در نظر گرفته می شود چرا که حدود 9 میلیون کتاب را در خود جای داده است.

MSU به عنوان یکی از آکادمی های بسیار بزرگ در نظر گرفته می شود که 15 موسسه تحقیقاتی؛ 8 موزه؛ 380 ساختمان؛ یک پارک علم و فناوری؛ باغچه گیاه شناسی؛ خانه انتشار؛ مرکز تفریح و سرگرمی و خانه افراد بااستعدادهای مختلف را در خود جای داده است.

دانشگاه لومونوسوف مسکو حدود 6 شعبه بومی در روسیه دارد که عملکرد آن همانند 5 محوطه دانشگاهی قبلی در جمهوری شوروی می باشد.

بیاد داشته باشید که این دانشگاه همکاری هایی با Eurasion داشته است. علاوه بر این MSU به عنوان شریک 60 موسسه آموزش عالی در جهان در نظر گرفته می شود.

این دانشگاه حدود 11 جایزه نوبل ادبیات و 7 مدال را در گرایش های مختلف به خود اختصاص داده است.


جهت اخذ پذیرش مستقیم دانشگاه لومونسف مسکو لطفا اینجا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش دانشگاه کازان

پذیرش دانشگاه کازان روسیه

پذیرش دانشگاه کازان روسیه : کازان شهری در جنوب غرب روسیه است. پایتخت و بزرگترین شهر جمهوری تاتارستان روسیه است.
و جمعیت ان حدود ۱٫۱۵۰٫۰۰۰ نفر است و هشتمین شهر پر جمعیت روسیه است. جمعیت شهر کازان شامل ۴۸٫۶ % نژاد روسی ،۴۷٫۶ % نژاد تاتار است و مابقی نژاد ها اذربایجانی ، اوکراینی و یهود است.

پذیرش دانشگاه کازان

دانشگاه فدرال کازان روسیه

شهر ۱٫۰۰۰ ساله کازان شهر جوان نام گرفته است زیرا بزرگترین شهردانشجویی روسیه است. نزدیک به ۲۰۰٫۰۰۰ دانشجو از ۶۷۷ کشور جهان در  دانشگاه های کازان مشغول به تحصیل هستند، سنی، مسیحیت اورتودکس، کاتولیک رومانی، پروتستان، یهودیت و بهایی.

زبان روسی به طور گسترده در بین مردم این شهر صحبت میشود و زبان تاتار در بین تاتارها به طور گسترده ای رایج است.

در سال ۲۰۰۹ کازان به عنوان پایتخت ورزشی روسیه انتخاب شد.

شهر کازان یک شهر چند ملیتی با تاریخ هزار ساله است که در مرکز اروپا واقع شده است.

در شهر کازان ۴ کنسولگری قرار گرفته است : ایران –ترکیه –مجارستان – قزاقستان.

شهر کازان در کنار رود خانه ولگا در منطقه ی نیمه مختار تاتارستان قرار گرفته است.

شهر کازان یک مکان شناخته شده ی جهانی برای رویدادهای بین المللی ورزشی و فرهنگی مانند بازی های جهانی دانش اموزی ۲۰۱۳ و ۲۱ مین جام جهانی فیفا (۲۰۱۸) و فستیوال بین المللی سینمای مسلمان و فستیوال های اپرا و باله کلاسیک بین المللی است. کازان یکی از شهر های میزبان برای جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷ FIFA است.
در سال ۲۰۱۵ شهر کازان توسط ۲٫۱ میلیون توریست مورد بازدید قرار گرفت.

فرودگاه بین المللی کازان در ۲۶ کیلومتری مرکز کازان قرار گرفته است. کازان به شهر مسکو توسط قطار متصل می شود.

پذیرش دانشگاه کازان روسیه

دانشگاه فدرال کازان (KFU ) در مرکز تاریخی شهر کازان و در منطقه ی ولگا واقع شده است.

دسترسی از خوابگاه به دانشگاه کازان از طریق مترو اسان است.
بیش از ۴۶٫۰۰۰ دانشجو در دانشگاه کازان روسیه ( دومین دانشگاه قدیمی روسیه ) تحصیل می کنند.

دانشگاه فدرال کازان روسیه همیشه به عنوان پلی بین شرق و غرب بوده است که شما می توانید دنیایی از ایده ها و فرهنگ های متنوع را در انجا کشف کنید.

دانشگاه فدرال کازان در سال ۱۸۰۴ تاسیس شد و به عنوان سومین دانشگاه قدیمی روسیه به حساب می اید.

با بیش از ۲۱۰ سال سابقه ی اموزشی با کیفیت بالا در دامنه ی وسیعی از رشته ها ، دانشگاه فدرال روسیه جزو دانشگاه های با رتبه بالا در بین موسسات اموزشی عالی روسیه بوده است.

 در دانشگاه فدرال کازان می توانید جهان ایده ها، تنوع و فرهنگ را کشف کنید. شما یاد می گیرید، رشد می کنید، و بالقوه خود را در داخل و خارج از کلاس درس می بینید. 

تحصیل در دانشگاه فدرال کازان تفاوت دارد.

با 210 سال آموزش عالی با کیفیت و تحسین برانگیز در زمینه های گوناگون، فاز کازان به طور سنتی  در میان موسسات آموزش عالی روسیه رتبه بندی می شود.

3000 استاد در زمینه تحصیلات فوق لیسانس و تحصیلات تکمیلی بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. اکثر آنها دارای مدرک دکتری هستند، در حالی که برخی از آنها ذهن علمی و قدرتمند علمی را نه تنها از روسیه بلکه از بقیه جهان نیز می دانند. این راهنمایی چشم انداز آنها است که توانمندی های فارغ التحصیلان را برای تبدیل شدن به رهبران در صنعت و دانشگاه می دهد.

در سال های گذشته، دانشگاه کازان دارای یک زیرساخت قوی علمی، از جمله 17 مرکز تحقیقاتی رقابتی در سراسر جهان و 80 آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی در سطح جهانی است.
شرایط زندگی در کازان : (پذیرش دانشگاه کازان)

دانشگاه فدرال قازان امکانات کافی برای اسکان دادن به همه دانشجویان خود را دارد.

در سال ۲۰۱۰، دانشگاه ۲۰ ساختمان مسکونی که برای مسابقات جهانی دانشجویی ۲۰۱۳ در دهکده المپیک ساخته شده است، را در اختیار گرفت.

دانشجویان سال اول دانشگاه فدرال کازان می توانند اتاق مورد علاقه خود را در یکی از ۲۶ خوابگاه راحت انتخاب کنند جایی که همه چیز لازم برای زندگی، آموزش و تفریح  وجود دارد.

همچنین، در محل خوابگاه دانشگاه ورزشگاه، اتاق مطالعه، استودیوهای هنر، آزمایشگاه های کامپیوتر با دسترسی به اینترنت، اتاق ناهار خوری و امکانات دیگر وجود دارد. با دانشجویان که آنجا زندگی می کنند، مربی ها کار می کنند. هر هفته، مراسم ورزشی و فرهنگی برگزار می گردد. ( پذیرش دانشگاه کازان)
تعدادی از رشته های مهندسی که در شرایط مناسب و سطح جهانی در دانشگاه فدرال کازان تدریس میشود:

Faculty of Engineering

Architecture (معماری)

Architecture Design (طراحی معماری)

Mining Engineering (مهندسی معدن)

Civil Engineering (مهندسی شهر سازی)

Power Engineering (مهندسی برق)

Technical Systems Management(مهندسی سیستم های مدیریت فنی)

Operation of Machines and Complexes(مهندسی ماشین آلات)

Applied Geology (مهندسی زمین شناسی)

Oil and Gas Engeneering (مهندسی نفت و گاز)

Design and technological support for Mechanical Engineering Industry (طراحی ماشین آلات)

Economics and Business Management(مهندسی مدیریت کسب و کار)

Nanoengineering (مهندسی نانو تکنولوژی)
دانشگاه فدران کازان (Kazan Federal University) از جمله دیگر دانشگاه های مطرح و معتبر روسیه بوده که در فهرست ۲۰ دانشگاه توصیه شده وزارت علوم قرار گرفته است.

مهم ترین واحد های این دانشگاه:

🔴Institute of Geology and Petroleum Technologies 🔴Institute of Fundamental Medicine and BiologyInstitute

🔴Institute of Environmental Sciences 🔴Alexander Butlerov Institute of Chemistry 🔴Higher School of Information Technologies and Information SystemsInstitute 🔴Institute of Computational Mathematics and Information Technologies 🔴I. Lobachevsky Institute of Mathematics and Mechanics 🔴Institute of Physics- Faculty of Law- Higher School of Business 🔴Institute of International Relations, History and Oriental Studies 🔴Leo Tolstoy Institute of Philology and Intercultural Communication 🔴Institute of Psychology and Education 🔴Institute of Social and Philosophical Sciences and Mass Communications 🔴Institute of Management, Economics and Finance 🔴Higher School of Public Administration-Physical Education and Sports Academic Unit

دانشگاه فنی و مهندسی کازان

این دانشگاه، در سال ۱۹۳۰ تاسیس شد و اکنون یکی از برترین و بزرگ ترین دانشگاه های مهندسی روسیه به شمار می رود. ظرفیت های علمی و تحقیقاتی ممتاز به خصوص در عرصه های فنی سبب شده تا این دانشگاه یکی از دوازده دانشگاه بزرگ مهندسی و معتبر روسیه باشد. بیش از ۸۰ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی از این دانشگاه دانش اموخته شده و اکنون فرصت های تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه، با استقبال گسترده علاقمندان به تحصیل در رشته های فنی در این کشور مواجه شده است.این دانشگاه از ۷ موسسه و دانشکده تشکیل  شده است.

جهت اخذ پذیرش مستقیم دانشگاه کازان روسیه لطفا اینجا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش دانشگاه سماشکو

پذیرش دانشگاه سماشکو مسکو:

 اخذ پذیرش دانشگاه سماشکو ( انستیتو دندانپزشکی دولتی “سماشکو” – مسکو)

👨‍🎓این دانشگاه در سال ۱۹۲۲ تاسیس شد و یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه دندان پزشکی می باشد.دانشکده دانشجویان خارجی این دانشکده در سال ۱۹۵۰ تاسیس شد. از زمان تاسیس این دانشکده بیش از ۳۰۰۰ دانشجو از کشورهای مختلف ازجمله ایران تربیت کرده است.

👨‍🎓دانشکده ها:

✅دانشکده پزشکی عمومی،

✅دانشکده دندانپزشکی،

✅دانشکده روانشناسی بالینی،

✅دانشکده اقتصاد،

✅دانشکده دانشجویان خارجی،

✅دانشکده مدد کاری،

✅دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

پذیرش دانشگاه سماشکو

👨‍🎓تخصص های موجود در مقطع دکترا ( PH.D):

دندانپزشکی، زنان و زایمان، آناتومی، بیوشیمی، بیماری های گوش و حلق و بینی، داخلی، بیماری های چشم، بیماریهای عفونی، پوست و بیماریهای مقاربتی، اقتصاد و مدیریت ، غدد، قلب و عروق، اطفال، بیماری عصبی، انکولوژی، فیزیولوژی پاتولوژی، روانپزشکی، رادیولوژی و رادیوتراپی، پزشکی قانونی، فارماکولوژی، فارماکولوژی بالینی، جراحی، جراحی مغز و اعصاب، سلامت عمومی و بهداشت، جراحی اطفال، بیهوشی و احیا، جراحی قلب و عروق، روانشناسی عمومی، روانشناسی شخصیت، تاریخ روانشناسی-پذیرش دانشگاه سماشکو

👨‍🎓در مقطع دکترای تخصصی تخصص های زیر وجود دارد:

داخلی، پزشکی ، پزشکی قانونی، قلب و عروق، جراحی، بیماریهای واگیردار، داروشناسی، داروشناسی بالینی، بیماریهای عصبی، بیهوشی و احیا.

👨‍🎓در حال حاضر، ۱۱ دانشکده در MSMSU وجود دارد: دندانپزشکی، پزشکی، اقتصادی، معلم دانشکده آموزش و پرورش در مدرسه پزشکی بالاتر (FPO)، پیش دانشگاهی آموزش دانشکده (FDP)، گروه روانشناسی بالینی، دانشکده تحصیلات تکمیلی (FPDO)، دانشکده حرفه ای ثانویه (پزشکی) آموزش و پرورش، دانشکده کار اجتماعی

👨‍🎓سماشکو دانشگاه تخصصى دندانپزشکى است,پس به این صورت که شما بهترین دانشگاه رو براى تحصیل دندان پزشکى در روسیه انتخاب کردید،درعین حال که شهریه بالایى پرداخت نمى کنید خصوصا در مورد پادفک این دانشگاه که بسیار ارزان ودر عین حال از لحاظ اموزشى بسیار سطح اموزشى خوبى داره.

✅شهریه دندانپزشکى سماشکو ٧٥٠٠ دلار

✅شهریه پزشکی : ٧۰٠٠ دلار

 🔴در این دانشگاه برای دانشجویان خارجی دروس به زبان روسی , ارائه میشود

🔴از دانشگاه هاى مدرن و به روز در طول تحصیل

 می‌باشد و به این صورت که فارغ التحصیلان این رشته همگى دندان پزشکان حرفه اى خواهند بود.

🔴این دانشگاه براى سال ٢٠١٨ مورد تایید وزرات علوم و بهداشت خواهد بود

🔴دوستان توجه کنید که پادفک این دانشگاه بسیار سریع پر میشودو مدت زمان محدودى داره به دو علت،ارزان بودن،کیفیت آموزشى بالا

👨‍🎓خوابگاه دانشگاه: پذیرش دانشگاه سماشکو

شامل سه ساختمان خوابگاه میباشد، و از لحاظ امکانات دارای سطح بالایی قرار دارد

🔴مسافت خوابگاها  تا دانشگاه بیش تر از ٣٠ دقیقه نمیباشد.

🔴قیمت خوابگاه ماهانه: ١٠ دلار میباشد

🔴متقاضیان محترم توجه کنند خوابگاه به دانشجویان سال ٣ به بالا تعلق میگیرد و دانشجویان پادفک،سال ١و سال ٢ اجازه استفاده از خوابگاه را ندارند،

در مسکو خوابگاهای بسیار زیادی با کیفیتهای مناسی و قیمتهای پایین وجود دارد که دانشجویان میتوانند از این خوابگاها استفاد

موسسه دندانپزشکی مسکو (MMSI)  پس از NA Semashko در 2 آوریل 19222 به عنوان یک موسسه دولتی دندانپزشکی MMSI افتتاح شد، این کشور منجر به آموزش نهاد و ارتقاء دندانپزشکان و بررسی مسائل علمی و دندانپزشکی یکی از برترین دانشگاه های دندان پزشکی در مراکز آموزشی است. 85 دوره با به کارگیری بیش از 3000 نفر و 1269 استاد و مدرس در میان آنها 126 پزشکان و 729 نامزد علوم بیش از 7000 دانش آموز 350 کارورز و 200 فارغ التحصیلان (تمام وقت و خارج از حصار) جهت مطالعه وجود دارد این موسسه هر سال 600 پزشک 50 استاد و 200 مکانیک دندان را در مهارت های خود ارتقاء می دهد دانشجو در این موسسه آموزش بالینی را فرا می گیرد دو تا از بزرگترین مجتمع های دندانپزشکی مسکو دارای 20 بیمارستان بالینی موسسه دارای شش ساختمان دانشگاهی با سالن ها و کلاس های درس متعدد همراه با سخنرانی علمی هر روزه با امکانات فنی کتابخانه ای در این موسسه دارای ادبیات آموزشی و علمی که شامل آموزش های تمام وقت و پاره وقت در دانشکده دندانپزشکی با گروه دندانپزشکی کودکان و بخشی تحت عنوان دانشکده تمام وقت جهت درمان و دانشکده آموزش استادان پیشرفته و دانشکده مهارت پزشکی ارتقاء یافته می شود. این موسسه دارای دوره های مقدماتی برای ورود به موسسه را آموزش می بینند.پذیرش دانشگاه سماشکو

جهت اخذ پذیرش مستقیم دانشگاه سماشکو روسیه لطفا اینجا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش دانشگاه سچینوا

اخذ پذیرش دانشگاه سچینوا

پذیرش دانشگاه سچینوا: سچینوا Î.M.  نخستین دانشگاه علوم پزشکی دولتی مسکو و عضو فعال سازمان جهانی (WHO) است. با مراکز پرستاری مراقبت و زایمان، مرکز مطالعات مالاریا 3 روز بر اساس دانشگاه ایجاد شده است. از سال 1975 به بعد دانشگاه علوم پزشکی سچینوا IM  اولین دانشگاه دولتی مسکو و یک عضو از انجمن بین المللی دانشگاه است و دارای روابط قوی با سازمان برجسته جهانی به عنوان “پزشکان بدون مرز”، “صلیب سرخ بین المللی”، “موسسه جامعه باز” بانک جهانی، یونسکو، چند کمیته و همکاریها جهت تبادل دانشجو بین المللی است.

 

پذیرش دانشگاه سچینوا مسکو

 

پذیرش دانشگاه سچینوا:

این دانشگاه به دانشجویان خارجی، جدا از تخصص عنوان پزشکی عمومی ، دندانپزشکی و داروسازی، را اعطا می کند و به دنبال آن طیف گسترده ای از برنامه های آموزش پزشکی حرفه ای، به ویژه طب پیشگیری، اطفال، مددکاری اجتماعی و مدیریت بهداشت عمومی را ارائه می دهد. دانشجویان خارجی نیز فرصت را برای ورود به برنامه های کارشناسی ارشد (پزشکی بالینی و دکترا) برای بیش از 1000 تخصص را دارند.
آکادمی پزشکی سچینوا یکی از قدیمی ترین دانشگاههای روسیه محسوب می شود .تاسیس این دانشگاه به سال ۱۷۵۵ باز می گردد. به پیشنهاد دانشمند بزرگ روسی م.و لامانوسوف و فرماندار ای.ای شووالوف در زمان سلطنت ملکه الیزابتا پتروونا اولین آکادمی پزشکی مسکو تاسیس  یافته بود که  در آن زمان دانشگاه امپریال مسکو  نامگذاری شده بود. پس از اصلاحات آموزش عالی پزشکی در سال ۱۹۳۰ دانشگاه به موسسه مستقلی سازماندهی شد. از سال ۱۹۵۵ مؤسسه عنوان دانشمند برجسته روسیه سچینوف رابه خود گرفت. در سال ۱۷۵۵ در اواسط سالهای دهه ۶۰ قرن ۱۸ام گرایش ها افزایش یافتند . و قبل از آغاز قرن نوزدهم دانشگاه پزشکی دارای ۳ گروه آموزشی  شده بود.

بیش از ۶۵ سال است که دانشگاه سچینوا روسیه آموزش در سطح بین المللی خود را آغاز کرده و اکنون بیش از ۲۰۰۰ دانشجو در حال تحصیل دردانشگاه سچینوا می باشند.

✅آموزش در دانشگاه سچینوا روسیه به دو زبان روسی و انگلیسی انجام می شود.

✅آموزش کارشناسی ارشد جزء جدایی ناپذیر از آموزش پزشکی است.

✅دانشگاه سچینوا روسیه فرصت های متنوع زیادی را برای مطالعات تحصیلات تکمیلی یا تقریبا تمام تخصص ها ارائه می دهد:

– دوره انترنی به مدت یک سال

– رزیدنتی بیمارستان به مدت ۲-۳ سال

– دوره های phd به مدت ۳-۴ سال

– دوره های تخصصی دکتری به مدت ۳-۴ سال

✅تمام دوره ها و برنامه های تحصیلات تکمیلی به زبان روسی انجام می شود.

✅در حال حاضر، دانشگاه سچینوا روسیه در مقطع فوق لیسانس رشته های زیر را ارئه می دهد:

-پزشکی عمومی (۶ سال)

-داروسازی (۵ سال)

پزشکی بیوفیزیک (۵ سال)

-اطفال (۵ سال)

-پزشکی پیشرو (۵ سال)

-دندانپزشکی (۵ سال)

-زیست مهندسی و بیوانفورماتیک (۵ سال)

-روانشناسی بالینی (۵ سال)

-بیوشیمی پزشکی (۵ سال)

✅دانشگاه سچینوا روسیه در مقطع فوق لیسانس رشته های زیر را ارائه می دهد:

-بیوتکنولوژی پزشکی

-مدیریت بهداشت و درمان

-کار اجتماعی

– پرستاری

✅هزینه های تحصیلی با توجه به نوع تخصص مقرون به صرفه و متنوع است.

👨‍🎓دانشگاه سچینوا روسیه شامل امکانات زیر برای دانشجویان است:

✅استفاده رایگان از اتاق های مطالعه، کتابخانه ها و آزمایشگاه ها؛ کتابهای رایگان و استفاده رایگان از باشگاه ورزشی و مجتمع های فرهنگی. تمام هزینه های دیگر، مانند صدور نامه دعوت نامه / پذیرش، خدمات DHL، انتقال از فرودگاه، بیمه درمانی، ثبت نام، اقامت در خوابگاه ها و غیره، باید پرداخت شود.

✅شرایط خوابگاه دانشگاه سچینوا  (پذیرش دانشگاه سچینوا)

امروزه، درون پردیس دانشگاه 4 خوابگاه وجود دارد.خوابگاه جدید دیگری هم اکنون در حال ساخت است. ( اخیرا انجمن های دانشجویی خصوصیات رفاهی پیشرفته آن را تایید کردند). دو سری امکانات اجرایی شامل واحدهایی با 2- 3 اتاق متشکل از آشپزخانه و حمام درحال بهره برداری است. دو خوابگاه به شکل راهرو با اتاق های جداگانه وجود دارد در حالی که آشپزخانه و دو یا سه حمام به صورت مشترک استفاده می شوند. این اعتقاد وجود دارد که ساختار و طرح واحدها بسیار راحت و آسوده است. به هرحال، مهم نیست دانشجویان کجا زندگی می کنند مهم آن است آنها از سطح رفاهی که دریافت می کنند، کاملا راضی باشند تا اینکه در مدت زمان کوتاهی بازسازی عظیمی صورت بگیرد. این اطمینان از طرف مدیر دانشگاه داده شده که همه چیز پیاده سازی شود.

✅سالن ورزشی در خوابگاه دانشگاه سچینوا (پذیرش دانشگاه سچینوا)

در همه خوابگاه ها هر دو مورد وجود دارد اما نه به شکل یک زمین بازی در زمین چمن. درحالی که برای موقعیت Pirogovka سالن ورزشی داخلی نیاز نیست. استادیوم دانشگاه Petrel، بسیار نزدیک است. هنوز کلاس ها همه جا پیش بینی نشده است. زیرا در جلسه اکتبر، هیت دانشجویی تصمیم گرفت که کسری مسکن با بازسازی فضاهای مطالعاتی به فضای های سکونتی تسریع یابد.
@RahAyandeh1
👨‍🎓شهریه رشته های مختلف شهریه رشته ها در سال تحصیلی 2016-17
رزیدنتی بیمارستان 6000 – 10000 دلار برای هر سال
دوره های پیش پزشکی 4500 دلار برای یک سال
دندانپزشکی به زبان روسی 10000 دلار برای هر سال
دندانپزشکی به زبان انگلیسی سال اول 11000 دلار، سال های بعد برای هر سال 10000 دلار
داروسازی به زبان روسی 6800 دلار برای هر سال
داروسازی به زبان انگلیسی 7800 دلار برای سال اول، سال های بعدی برا ی هر سال 6800 دلار
پزشکی عمومی به زبان روسی هر سال 10000 دلار
پزشکی عمومی به زبان انگلیسی 11000دلار برای سال اول، 10000 دلار برای سال های بعد
پرستاری به زبان روسی 6800 دلار برای هر سال
بیمه درمانی: ۱۵۰ دلار (هر سال)
چکاپ پزشکی: ۵۰ دلار (هر سال)

👨‍🎓دانشکده های دانشگاه سچینوا به شرح زیر است:

• دانشکده پزشکی
• دانشکده دندانپزشکی
• دانشکده داروسازی
• دانشکده آموزش تخصصی فارغ التحصیلان پزشکی
• دانشکده پزشکی پیشگیر
• دانشکده اطفال
• دانشکده مدیریت و اقتصاد بهداشت و درمان
• دانشکده مطالعات آمادگی
• دانشکده آموزش عالی پرستاری، روانشناسی و کار اجتماعی

جهت اخذ پذیرش مستقیم دانشگاه سچینوا مسکو  لطفا اینجا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه

پذیرش دانشگاه پاولوف سنتپترزبورگ

پذیرش دانشگاه پاولوف :

دانشگاه دولتی علوم پزشکی سن پترزبورگ پاولوف St Petersburg I.P. یکی از دانشکده ها پزشکی پیشرو در روسیه است. توسط این سایت پذیرش دانشگاه پاولوف انجام میشود. 110 سال پیش در سال 1897 به عنوان موسسه پزشکی برای اولین بار در روسیه برای زنان تاسیس شد. بیش از 60 سال این دانشگاه در سراسر جهان به عنوان نخست لنینگراد I.P. شناخته شده بود. نام فعلی موسسه پزشکی پاولوف St Petersburg I.P. دانشگاه علوم پزشکی پاولوف، در سال 1994 با تصمیم دولت فدراسیون روسیه به این دانشگاه داده شد.

پذیرش دانشگاه پاولوف

امکانات دانشگاه پاولوف:

دانشگاه پاولوف شامل ٦٤ ساختمان است که شامل کلینیک، دپارتمان، آزمایشگاه های علمی، کتابخانه، اتاق کامپیوتر و 4 هاستل برای دانشجویان و پزشکان متخصص است.برخی از دپارتمان ها در خارج از محوطه دانشگاهی واقع شده اند، و در سطح شهر چندین بیمارستان درجه یک، شامل وجود دارد.

✅دپارتمان های کلینیکی و موسسات علمی مستقر در محوطه دانشگاه، کلینیک های خاص خود را دارند (بیمارستان و دپارتمان های درمانی، دپارتمان بیماری های داخلی، دپارتمان جراحی عمومی، بیمارستان و دپارتمان های جراحی، دپارتمان ENT و ژن شناسی .

✅ بطور کلی، بیشتر از 43 بیمارستان بعنوان آموزش دانشجویان استفاده می شود. تمام کلینیک ها، دپارتمان ها و مراکز تحقیقاتی مجهز به ابزارآلات پزشکی مدرن می باشند.

👨‍🎓مراکز تحقیقاتی در دانشگاه پاولوف:

فعالیت های پژوهشی در این دانشگاه توسط تمام روسا و 48 آزمایشگاه علمی و بیشتر از 20 آزمایشگاه کلینیکی انجام می شود.

👨‍🎓دانشگاه شامل موسسات تحقیقاتی و علمی ذیل می باشد:

موسسه تحقیقاتی علمی پاتولوژی
موسسه تحقیقاتی علمی ریه
موسسه تحقیقاتی علمی نفرولوژی
موسسه تحقیقاتی علمی داروشناسی
موسسه تحقیقاتی علمی پیوند مغز استخوان

👨‍🎓دانشکده های دانشگاه پاولوف در بخش عمومی

دانشکده پزشکی
دانشکده دندانپزشکی
دانشکده پزشکی ورزشی
دانشکده اطفال
دانشکده روان شناسی
دانشکده پرستاری عالی

🔴پزشکی به زبان روسی میباشد

🔴رشته دندان فقط به زبان روسی میباشد

🔴تخصص و بالاتر به زبان روسی میباشد

👨‍🎓پادفک دانشگاه (کالج):

کالج دانشگاه پاولوف یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالج های کشور روسیه میباشد و دانشجو را با تمام درسهای مرتبط با پزشکی قبل از ورود به کورس اصلی اشنا میکند .
ظرفیت کالج دانشگاه محدود به ١٢٠ نفر میباشد و به همین جهت زود تکمیل میشود.

👨‍🎓خوابگاه دانشگاه:

خوابگاه در بهترین موقعیت نسبت به دانشگاه قرار دارد و از لحاظ امکاناتی وامنیتی نیز در سطح بالایی میباشد .مسافت خوابگاه تا دانشگاه چند قدم بیشتر نمیباشد.
هزینه های دانشگاه پاولوف :
پزشکی به زبان روسی سالانه: ٥٣٠٠ دلار
پزشکی به زبان انگلیسی سالانه: ٥٥٠٠ دلار
دندان پزشکی به زبان روسی سالانه: ٥٥٠٠ دلار
هزینه خوابگاه سالانه: ١٠٠٠ دلار
هزینه بیمه سالانه: ٢٠٠ د
این دانشگاه در شهر زیبای سنت پترزبورگ قراردارد.
سن پترزبورگ یکی از زبباترین و اسرار آمیزترین شهرهای اروپاست, میتوان گفت تحصیل در این شهر می تواند آرزوی هر دانشجوی روس و غیر روس باشد این شهر دومین شهر بزرگ فدراسیون روسیه پس از مسکو می باشد سن پترزبورگ با نظارت و پیگیری پتر کبیر ساخته شد, پتر که در آلمان دوران دانشجویی خود را به اتمام رسانده بود نام این شهر را پترزبورگ نامید , به همین جهت نام این شهر شباهت زیادی به شهر های کشور آلمان مثل هامبورگ و فرایبورگ دارد معنی کلمه پترزبورگ, سرزمین پتر است . پذیرش دانشگاه پاولوف

فاصله پترزبورگ تا مسکو پایتخت کشور روسیه ۷۱۵ کیلومتر است , و این شهر در کنار خلیج فنلاند , در کنار مرز فنلاند واقع شده است , فاصله پروازی به این شهر از مسکو ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه است و بهای بلیط آن در روزهای مختلف سال متغییر است در روزهای عادی میتوان بلیط مسیر یکطرفه به این شهر را از مسکو تا ۳۵ دلار خریداری کرد اما در روزهای سال نو و تابستانی برای مسیر یک طرفه تا ۱۰۰ دلار هم این قیمت افزایش پیدا میکند,هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به سن پترزبورگ ۶۰۰ دلار خواهد بود.

آزمون ورودی:

ازمون ورود به کورس اصلی در دانشگاه پاولوف به صورت ترکیبی یعنی شفاهی و کتبی برگزار میشود.به این صورت گه ازمون شیمی شفاهی بوده و زیست شناسی کتبی میباشد.

🔴ظرفیت پادفک دانشگاه (کالج):

کالج دانشگاه پاولوف یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالج های کشور روسیه میباشد
ظرفیت کالج دانشگاه محدود به ۱۰۰ نفر ظرفیت عادی و ۲۰ نفر بورس میباشد و به همین جهت سریعا تکمیل میشود.

🔴ظرفیت دانشگاه به زبان روسی:

ظرفیت دانشگاه پاولوف در رشته های مختلف به زبان روسی به دو  گروه تقسیم میشود

۱-ظرفیت عادی : برای پزشکی ۵۳ نفر و  دانپزشکی ۳۲ نفر

۲-ظرفیت بورس( تحصیل رایگان) : برای پزشکی ۲۵ نفر و ۷ نفر دندانپزشکی . لازم به ذکر است دریافت این ظرفیت وابسته به سوابق تحصیلی فرد و معدل دیپلم، سطح زبان و سطح علمی در دوره کالج به متقاضیان اعطا میگردد.

🔴ظرفیت پذیرش دانشگاه پاولوف به زبان انگلیسی:

پزشکی : ۳۰نفر

🔴خوابگاه دانشگاه:

 

خوابگاه در بهترین موقعیت نسبت به دانشگاه قرار دارد و از لحاظ امکاناتی وامنیتی نیز در سطح بالایی میباشد .مسافت خوابگاه تا دانشگاه چند قدم بیشتر نمیباشد.

جهت اخذ پذیرش مستقیم دانشگاه پاولوف سنتپترزبورگ روسیه لطفا اینجا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پذیرش مستقیم دانشگاه های روسیه