پذیرش دندانپزشکی روسیه

پذیرش دندانپزشکی روسیه: یکی دیگر از رشته های پر طرفدار در بین رشته های پزشکی ،رشته ی دندانپزشکی است که شرایط بسیار خوبی برای تحصیل در این رشته فراهم است.

با توجه به اینکه تحصیل دندانپزشکی در روسیه مزیت های  فراوانی دارد همه ساله افراد بسیاری هستند  که متقاضیتحصیل دندانپزشکی در روسیه می باشند. از جمله مزیت هایی که تحصیل دندانپزشکی در روسیه دارد این است که  دانشجویان می توانند با هزینه مناسب به تحصیل بپردازند همچنین دانشجویان در ضمن تحصیل خود اجازه کار قانونی را خواهند داشت از نکات مهمی که می توان به آن اشاره کرد این است که روسیه از دانشگاههای معتبری در جهان برخوردار است و متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در روسیه می توانند در این  دانشگاهها به تحصیل خود ادامه دهند و از تمامی امکانات رفاهی و آموزشی بهره مند شوند همچنین این امکان را دارند که در حین تحصیل خود از خوابگاههای دانشجویی با هزینه مناسب نیز استفاده نمایند.

پذیرش دندانپزشکی روسیه

شرایط تحصیل دندانپزشکی در روسیه :

اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در روسیه را دارید بهتر است  بدانید که این کشور یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل دندانپزشکی می باشد. تحصیلدندانپزشکی در روسیه موقعیتی مناسب برای افرادی است که قصد تحصیل با هزینه مناسب را دارند همچنین با انتخاب این کشور برای ادامه تحصیل خود این امکان را دارید که به ۳ زبان زنده دنیا تحصیل نمایید. از جمله زبان هایی که در روسیه می توانید برای تحصیل خود انتخاب نمایید و طرفداران بسیاری در بین دانشجویان دارد زبان انگلیسی ، روسی و فرانسه می باشد که دانشجویان می توانند با انتخاب یکی از این زبان ها به تحصیل دندانپزشکی در روسیه بپردازند. همچنین دانشجویان  با تحصیل در روسیه می توانند از موقعیت شغلی مناسبی برخوردار شوند. نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه نیازی به ارائه  مدرک زبان نخواهید داشت و بدون مدرک زبان این امکان را دارید که از بهترین دانشگاههای روسیه پذیرش تحصیلی خود را اخذ نمایید و به تحصیل بپردازید. علاوه بر مناسب بودن هزینه تحصیل در روسیه نکته دیگر این است که دانشجویان می توانند با هزینه اندک و گاها رایگان از خوابگاههای دانشجویی بهره مند شوند و هزینه تحصیل خود را نیز به حداقل برسانند.

افرادی که قصد تحصیل دندانپزشکی در روسیه را دارند بهتر  است بدانند که برای تحصیل در روسیه محدودیت سنی برای افراد وجود نخواهد داشت همچنین برای ورود به دانشگاههای روسیه نیازی به ارائه آزمون ورودی نخواهد بود و دانشجویان به راحتی این امکان را دارند که به تحصیلدندانپزشکی بپردازند.

طول دوره تحصیل دندانپزشکی در روسیه ۵ سال خواهد بود  اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه باید یک دوره ۹ ماهه ( پاتفک ) را در کالج سپری نمایند و سپس وارد دانشگاه مورد نظر خود شوند همچنین در صورتی که دارای مدرک زبان نباشند باید یک دوره زبان را نیز در روسیه پشت سر بگذرانند و سپس وارد مقطع تحصیلی خود شوند.

🔴لیست دانشگاههای معتبر برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه (پذیرش دندانپزشکی روسیه) :

۱: آکادمی پزشکی سچینوا در مسکو ( Moscow i.m.sechenov medical institute )

۲: دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی رودن یا دوستی ملل  روسیه در مسکو ( peoples friendship university )

۳: دانشگاه پاولوف در سن پترزبورگ ( sp pavlov medical state university )

۴: آکادمی پزشکی سن پترزبورگ ( st. peterburg state medical academy )

۵: انستیتو دندانپزشکی در مسکو ( moscow medical stomatology institute n.a )

۶: انستیتو چشم پزشکی فیدروف ( the s.n fyodorov eye microsurgery state institution )

🔴در نهایت بهتر است بدانید که اگر قصد تحصیل  دندانپزشکی در بهترین دانشگاهها با هزینه مناسب را دارید تحصیل دندانپزشکی در روسیه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افراد متقاضی باشد زیرا با تحصیل دندانپزشکی در روسیه امکان ادامه تحصیل در بهترین کشورها را خواهید داشت همچنین افراد متقاضی تحصیل دندانپزشکی در روسیه پس از  تحصیل خود از امکانات شغلی مناسبی برخوردار خواهند شد و همچنین اگر در پی اخذ اقامت و تابعیت روسیه هستید با تحصیل در روسیه می توانید به اقامت و تابعیت روسیه نیز دست یابید.